مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-27اقتصادي

برخورد با تخلفات فروش مرغ باید در سایر استان ها هم انجام شود


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: برخورد با تخلفات فروش مرغ، در صورتی موثیر است، که در سایر استان ها هم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی شیرقاضی در خصوص گفت: مرغی که از سایر استان ها به تهران می آید، منشأ قیمت مصوب ندارد و فاکتور نیز داده نمی شود، اما همکاران من در واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و نیز تعزیرات در حال نظارت و برخورد هستند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خواستار برخورد در سطح ملی با این تخلفات شد و گفت: اگر همه استان ها هم زمان با هم گرانفروشی و تخلفات فروش مرغ برخورد کنند، این برخورد مؤثر خواهد بود و در غیر این صورت اگر فقط ما در تهران برخورد کنیم، اما دیگر استان ها برخوردی نداشته باشند، بار به سوی تهران نمی آید و با کمبود مرغ مواجه خواهیم شد.

بر اساس این گزارش، مرغ گرم با قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان می بایست، در میادین میوه و تره بار عرضه شود، اما متأسفانه می بینیم، که همین مرغ در مرغ فروشی ها با قیمت هایی به مراتب بالاتر به دست مصرف کننده می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تخلفات فروش مرغ باید در سایر استان ها هم انجام شود

برخورد با تخلفات فروش مرغ باید در سایر استان ها هم انجام شود