مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-27سياسي

برگزاری گردهمایی خادمیاران رضوی به صورت مجازی در یزد


گردهمایی خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه قرار هشتم، فردا شنبه به صورت زنده و مجازی در استان یزد پخش می شود.

- محمدعلی ملک زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که بیش از هشت هزار خادم یار در تمام شهرستان های این استان مشغول ارائه خدمت هستند، اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است به منظور رعایت دستور العمل های بهداشتی و تلاش برای قطع کردن زنجیره شیوع کرونا گردهمایی بزرگ خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا(ع) در استان یزد، به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود.

وی با بیان این که این گردهمایی در قالب ویژه برنامه قرار هشتم،  فردا شنبه 8 آذر ساعت 18  به صورت زنده و مجازی از آدرس  https://www.

aparat.

com/aqryzd/live پخش می شود، افزود: علاقمندان جهت دریافت لینک برنامه و یادآوری پیامکی، می توانند عدد 5 را به سامانه 50002060202 ارسال نمایند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی کانونهای خدمت رضوی استان یزد گفت: مراسم قرار هشتم با هدف ترویج فرهنگ رضوی و اطلاع از برنامه های جاری کانون های خدمت رضوی روز هشتم هر ماه در سراسر استان و با حضور پرشور خادمیاران رضوی و علاقمندان به امام رضا علیه السلام برگزار می شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری حضوری آن فعلا ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گردهمایی خادمیاران رضوی به صورت مجازی در یزد

برگزاری گردهمایی خادمیاران رضوی به صورت مجازی در یزد