مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-27اقتصادي

تصمیمات جدید برای کنترل قیمت مرغ


ستاد تنظیم بازار، اختیار برنامه ریزی توزیع استانی گوشت مرغ از محل ذخایر راهبردی را به دبیرخانه کارگروه های استانی تنظیم بازار واگذار و وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کرد برنامه زمانبندی اجرای طرح اختصاص 40 درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور .

- ستاد تنظیم بازار، اختیار برنامه ریزی توزیع استانی گوشت مرغ از محل ذخایر راهبردی را به دبیرخانه کارگروه های استانی تنظیم بازار واگذار و وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کرد برنامه زمانبندی اجرای طرح اختصاص 40 درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور را تا ابتدای سال آینده تهیه و ارایه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد تنظیم بازار در پی افزایش شدید قیمت مرغ زنده و به تبع آن مرغ گرم در استانهای مختلف کشور، اختیار برنامه ریزی توزیع استانی گوشت مرغ از محل ذخایر راهبردی (صرفا جهت مصارف خانوار) را به دبیرخانه کارگروه های استانی تنظیم بازار واگذار کرد.

در همین راستا، کارگروه های استانی تنظیم بازار با لحاظ برش استانی، سهمیه ها را اعلام و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب همچنین در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ مقرر شد، شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری اتاق اصناف ایران، نسبت به توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید برای کنترل قیمت مرغ

تصمیمات جدید برای کنترل قیمت مرغ