مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-27سياسي

مسئولان با شجاعت غفلت های گذشته را جبران کنند


امام جمعه یزد با اشاره به غفلت هایی که در استفاده از ظرفیت داخلی و هوش و ذکاوت جوانان صورت گرفته است، گفت: مسئولان با شجاعت و اهتمام، در فرصت باقی مانده از عمر دولت این غفلت ها را جبران کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از دفتر امام جمعه مرکز استان، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های مکتوب این هفته هفتم آذرماه نماز جمعه یزد با اشاره به این که در اغلب آیات قرآن، خداوند انبیا و بندگان خود را به استغفار دعوت می کند و از پیامبران نیز خواسته تا امت خود را به استغفار ترغیب کنند، اظهار کرد: بندگان خدا همواره نسبت به خدا و نعمات او، غافل و بی توجه هستند و باید برای این غفلت ها از خداوند متعال عذرخواهی کنیم.

وی افزود: استغفار، شکرگزاری خداست و هم در روزی انسان و هم تحمل و گذر از مشکلات و سختی ها اثرگذار است ضمن این که استغفار یک حرکت مؤدبانه در برابر خدا و درخواست از خدا برای عنایت ویژه به بندگان است.

امام جمعه یزد گفت: استغفار یک حرکت لازم و ضروری برای همه ماست و اکنون که همه گرفتار کرونا یا حتی گرفتار دشمنی های غرب، آمریکا و صهیونیست ها هستیم، استغفار و توکل به خدا می تواند ما را نجات دهد و یقین داریم که به جز قدرت خدا، هیچ چیز نمی تواند ملت ما را از این همه توطئه و دسیسه نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با شجاعت غفلت های گذشته را جبران کنند

مسئولان با شجاعت غفلت های گذشته را جبران کنند