مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-27سياسي

حاجی دلیگانی: با ابزارهای نظارتی اظهارات اخیر کلانتری را پیگیری می کنیم


اظهارات اخیر رییس سازمان محیط زیست درباره امام خمینی(ره) جای تأسف دارد و ما در مجلس از طریق ابزارهای نظارتی این موضوع را مورد رسیدگی قرار می دهیم.

- حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر رییس سازمان محیط زیست درباره با امام خمینی (ره) گفت: این اظهار نظر عیسی کلانتری درباره امام (ره) جای تأسف دارد و رییس جمهور باید چنین فردی را از ریاست سازمان محیط زیست کنار بگذارد.

وی افزود: این اظهار نظر کلانتری نباید بی پاسخ باقی بماند و باید واکنش لازم به این صحبت او نشان داده شود.

عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: ما در مجلس به طور جد پیگیر این موضوع هستیم و از طریق ابزارهای نظارتی که در اختیار داریم موضوع را پیگیری می کنیم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: چندی پیش دیدیم که در سازمان محیط زیست به اسم فعالیت در این حوزه از بخش های نظامی ما جاسوسی می شد و امروز هم شاهد این گونه اظهار نظرهای آقای کلانتری هستیم که این موارد این تصور و تلقی را ایجاد می کند که این مسائل گویا با هم مرتبط هستند.

وی افزود: کارکنان سازمان محیط زیست باید از اظهارات رییس خود در باره امام (ره) اعلام برائت کنند و با این کار، موضع خود را در این باره صراحتا اعلام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی دلیگانی: با ابزارهای نظارتی اظهارات اخیر کلانتری را پیگیری می کنیم

حاجی دلیگانی: با ابزارهای نظارتی اظهارات اخیر کلانتری را پیگیری می کنیم