مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-27سياسي

اصلاح قانون شرایط کاندیداها در انتخابات شورا باعث کارایی بیشتر می شود


نماینده مردم استان مرکزی در شورای عالی استان های کشور گفت: اصلاح قانون شرایط کاندیداها در انتخابات شوراهای اسلامی، باعث کارایی بیشتر می شود.

- حسام الدین شهیدی در گفت وگو با خبرنگار در ساوه با بیان اینکه اصلاح قانون شرایط کاندیداها در انتخابات شوراهای اسلامی، باعث کارایی بیشتر می شود، اظهار کرد: هم اکنون طرح اصلاح قانون کاندیداها در انتخابات شورای اسلامی شهری و روستایی در شورای عالی استان ها تصویب و برای بررسی به کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

وی با اشاره به این که شوراهای اسلامی با آنچه در قانون مورد توجه است، فاصله زیادی دارد،  تصریح کرد:هم اکنون این مهم در کمیسیون تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

 نماینده مردم استان مرکزی در شورای عالی استان های کشور ادامه داد: امید آن می رود در این دوره از مجلس شورای اسلامی با موافقت اصلاح قانون شوراها و بازنگری انتخابات شوراها و شهردار شاهد ارتقای ارائه خدمت به مردم باشیم.

شهیدی پیرامون اجرای مدیریت یکپارچه شهری به منظور تقویت شوراهای اسلامی گفت: با تصویب این مهم در مجلس، روند خدمات دهی به مردم از سوی شرکت های خدمات رسان، آب، برق و گاز با مدیریت شهرداری تسهیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون شرایط کاندیداها در انتخابات شورا باعث کارایی بیشتر می شود

اصلاح قانون شرایط کاندیداها در انتخابات شورا باعث کارایی بیشتر می شود