موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-27پزشكي

کدام افراد باید 14 روز در «قرنطینه خانگی» بمانند؟


رییس بخش اپیدمیولوژی انستیتو پاستور ایران گفت:هر فردی که با یک بیمار کرونایی در تماس باشد، باید برای مدت 14 روز خود را قرنطینه کرده و در خانه بماند و از حضور در محیط بیرون از خانه و محیط های شلوغ خودداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، احسان مصطفوی رییس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران درباره اینکه کدام افراد باید در قرنطینه 14 روزه خانگی بمانند؟ ، اظهار داشت: موضوعی که در کنترل اپیدمی کرونا بسیار مهم است، داشتن برنامه مشخص برای افرادی است که با افراد بیمار در تماس نزدیک بوده اند.

وی ادامه داد: این افراد ممکن است با فرد بیماری که عضوی از خانواده آن ها است در تماس نزدیک بوده یا ممکن است این تماس پرخطر با همکار بیمار و در محیط بیرون از منزل باشد.

رییس بخش اپیدمیولوژی انستیتو پاستور ایران با طرح این پرسش که در چنین مواردی باید چه کار کنیم؟، گفت: براساس آن چیزی که توصیه سازمان جهانی بهداشت است و در شیوه نامه های بهداشتی که در کشور تصویب و ابلاغ شده است هم وجود دارد؛ هر فردی که با یک بیمار کرونایی در تماس باشد، باید برای مدت 14 روز خود را قرنطینه کرده و در خانه بماند و از حضور در محیط بیرون از خانه و به خصوص در محیط های شلوغ خودداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام افراد باید 14 روز در «قرنطینه خانگی» بمانند؟

کدام افراد باید 14 روز در «قرنطینه خانگی» بمانند؟