مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-27سياسي

حمایت مجلس از شرکت های خلاق


نشست چالش های حکمرانی کارآفرینی و نوآوری در ایران با حضور جمعی از فعالان حوزه صنایع خلاق، کارآفرینان و مدیران نهادهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

- در نشست "چالش های حکمرانی کارآفرینی و نوآوری در ایران"عنوان شد حمایت مجلس از شرکت های خلاق نشست "چالش های حکمرانی کارآفرینی و نوآوری در ایران" با حضور جمعی از فعالان حوزه صنایع خلاق، کارآفرینان و مدیران نهادهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست روسای پارک های علم و فناوری که همزمان با اختتامیه هفته کارآفرینی برگزار شد، جمعی از فعالان حوزه صنایع خلاق، کارآفرینان و مدیران نهادهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به بیان دستاوردها و چالش های خود در حوزه صنایع نرم و خلاق پرداختند.

اختصاص بودجه 10 میلیارد ریالی از سوی صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به شرکت ها و هسته های خلاق مستقر در پارک از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست پرویز کرمی رییس ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، گفت: ستاد فرهنگ سازی در همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی تلاش دارد تا تعدادی از صندوق های پژوهش و فناوری تخصصی ویژه صنایع خلاق را راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجلس از شرکت های خلاق

حمایت مجلس از شرکت های خلاق