مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-27پزشكي

جزییات افتتاح سایت تعمیرات خودروهای امدادی 115 جنوب غرب کشور در اهواز


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افتتاح سایت تعمیرات خودروهای امدادی 115 جنوب غرب کشور در اهواز با مجوز وزارت بهداشت به عنوان دومین مرکز بازسازی آمبولانس های کشور گفت: - بازسازی آمبولانس ها ابتدا از دو استان مجاور خوزستان آغاز می شود و سپس استان های بوشهر و فارس نیز پوشش داده می شوند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در مراسم تحویل 37 دستگاه آمبولانس بازسازی شده و افتتاح سایت تعمیرات خودروهای امدادی 115 جنوب غرب کشور که امروز (7 آذرماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: حدود 320 دستگاه آمبولانس در خوزستان داشتیم که باید در حوزه این دانشگاه خدمات ارائه دهند.

در ارزیابی اولیه مشخص شد که حدود 116 دستگاه آمبولانس از سال های قبل دپو شده که هر کدام به دلایل مختلفی از چرخه خدمت بازمانده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با غیرفعال شدن هر دستگاه آمبولانس، یک پایگاه فوریت های پزشکی از کار می افتد و از حدود هفت نیروی اورژانس استفاده نمی شود و در ارائه خدمت به مصدومان دچار اشکال می شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به عملیات تعمیر و بازسازی آمبولانس های حوزه این دانشگاه گفت: ابتدا این کار را با تعویض روغن آمبولانس ها آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افتتاح سایت تعمیرات خودروهای امدادی 115 جنوب غرب کشور در اهواز

جزییات افتتاح سایت تعمیرات خودروهای امدادی 115 جنوب غرب کشور در اهواز