مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-27سياسي

آیا ادارات استان کرمان یک هفته تعطیل هستند؟


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه هنوز بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به استانداری کرمان ابلاغ نشده است، اظهار کرد: باتوجه به انتشار اخبار در رسانه ها تا ساعت 21 امشب 7 آذرماه شرایط ادارات استان کرمان از سوی استانداری کرمان اعلام می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه هنوز بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به استانداری کرمان ابلاغ نشده است، اظهار کرد: باتوجه به انتشار اخبار در رسانه ها تا ساعت 21 امشب 7 آذرماه شرایط ادارات استان کرمان از سوی استانداری کرمان اعلام می شود.

دکتر عباس تقی زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره اعلام رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، ادارات در هفته ی پیش رو تعطیل هستند، گفت: هنوز بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به استانداری کرمان ابلاغ نشده است.

وی با اشاره به رایزنی های استان برای دریافت این ابلاغیه، اظهار کرد: باتوجه به انتشار اخبار در رسانه ها تا ساعت 21 امشب 7 آذرماه شرایط ادارات استان کرمان از سوی استانداری کرمان اعلام می شودد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد: این بخشنامه دارای ابهاماتی است زیرا تفکیک شهرها براساس وضعیت کرونایی(زرد، نارنجی و قرمز) در آن مشخص نشده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ادارات استان کرمان یک هفته تعطیل هستند؟

آیا ادارات استان کرمان یک هفته تعطیل هستند؟