مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-27سياسي

امنیت مجتمع های نفتی درسواحل مکران به عهده نیروی دریایی خواهد بود


در آینده ای نزدیک سواحل مکران به قطب صادرات نفتی تبدیل می شود و وظیفه تامین امنیت مجتمع های نفتی منطقه به عهده نیروی دریایی ارتش خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رادمهر ظهر جمعه در مراسمی به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در جمع دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ارتش برگزار شد، اظهارداشت: رشادت ها و دلاور مردی های نیروی دریایی ارتش بود که امنیت جزایر، بنادر، سواحل و دریاها به ویژه آبادان و خرمشهر و آب های نیلگون خلیج فارس و سواحل مکران در دوران جنگ تحمیلی تامین شد.

نیروی دریایی در زمان جنگ تحمیلی نقش خود را به خوبی ایفاء کرد.

رادمهر با تاکید بر اینکه در آینده تامین امنیت ایستگاه های نفتی منطقه سواحل مکران به عهده نیروی دریایی خواهد بود، بیان داشت: در آینده ای نزدیک سواحل مکاران به قطب صادرات نفتی تبدیل می شود و نیروی دریایی ارتش نقش اصلی و تعیین کننده ای در حفاظت و حراست از توسعه نفتی سواحل مکران خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رشادت های دلاور مردان نیروی دریایی ارتش در هفتم آذر، دشمن را در دریا تا پایان جنگ زمین گیر کرد، تصریح کرد: حضور نیروی دریایی در صحنه های نبرد زمینی و حماسه هایی که تفنگداران و تکاوران این نیرو در حفظ آبادان و شکستن محاصره دریایی آن در اوایل جنگ تحمیلی آفریدند، به ویژه در مقاومت چهل و چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مجتمع های نفتی درسواحل مکران به عهده نیروی دریایی خواهد بود

امنیت مجتمع های نفتی درسواحل مکران به عهده نیروی دریایی خواهد بود