مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-27اجتماعي

لایروبی کانال های جمع آوری آب های سطحی و مسیل های شهر مشهد


سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از لایروبی 190 هزار متر از کانال های جمع آوری آب های سطحی و مسیل های شهری، از ابتدای امسال تاکنون در سطح شهر مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی اظهار کرد: لایروبی مسیل ها، کانال های روباز، جمع آوری آب های سطحی و کانال های سرپوشیده، یکی از مهمترین اقدامات مدیریت شهری در راستای پیشگیری از وقوع سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارش نزولات آسمانی در تمام طول سال است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: از ابتدای امسال تاکنون، حدود 190 هزار متر از کانال های سرپوشیده جمع آوری آب های سطحی و مسیل ها به طور کامل لایروبی شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال در مجموع بیش از 250 هزار متر از کانال ها و مسیل های شهری در مشهد لایروبی شود.

رهنمایی ادامه داد: یکی از راه های مدیریت سیلاب و جلوگیری از آبگرفتگی های معابر، حفر و لایروبی چاه های جذبی است، که در این راستا از ابتدای امسال تا کنون 334حلقه چاه حفر و یا لایروبی شده و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال نیز در مجموع  480 حلقه چاه در نقاط تعیین شده در سطح شهر حفر و یا لایروبی خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی کانال های جمع آوری آب های سطحی و مسیل های شهر مشهد

لایروبی کانال های جمع آوری آب های سطحی و مسیل های شهر مشهد