مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-27سياسي

زارعی: برای عبور از بحران ها نیازمند قرارگاه مرکزی مردم نهاد هستیم


تجربه سیل، زلزله و کرونا در ایران ره آموز این واقعیت است که کشور به قرارگاه مرکزی مردم نهاد برای گذار از بحران ها نیازمند است.

- رییس بسیج اساتید کشور گفت: تجربه سیل، زلزله و کرونا در ایران ره آموز این واقعیت است که کشور به قرارگاه مرکزی مردم نهاد برای گذار از بحران ها نیازمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی زارعی در همایش ملی تجربه نگاری و آینده پژوهی مدیریت مردم نهاد مخاطرات طبیعی گفت: چون استقرار تمدن ایرانی- اسلامی منوط به حفظ سازه های فیزیکی و متافیزیکی ایران بصورت توآمان است چه بسا دشمنان ایران در گام نخست با این خاک ستیز داشته و چشم به منابع آن دارند و سپس با انقلاب اسلامی ما مخالف هستند پس ما باید محیط زیست طبیعی، محیط زیست انسانی و الهیات این سرزمین را در یک پیوستار واحد مورد شناسایی و مراقبت قرار دهیم.

وی افزود: تجربه سیل، زلزله و کرونا در ایران ره آموز این واقعیت است که کشور به قرارگاه مرکزی مردم نهاد برای گذار از بحران ها نیازمند است و ضمن قدردانی از همه تشکل های مردمی باید گفت بسیج مستضعفین در این حوزه دارای تجربه ها و الگوهای درخشانی است.

رییس سازمان بسیج اساتید اظهار کرد: با این حال اما بسیج مستضعفین آنگونه که شایسته است مورد حمایت قانونی نیست در حالی که بسیج، همه اقشار را برای دفاع از کشور و استقلال آن و ثباتش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: برای عبور از بحران ها نیازمند قرارگاه مرکزی مردم نهاد هستیم

زارعی: برای عبور از بحران ها نیازمند قرارگاه مرکزی مردم نهاد هستیم