مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-27بين الملل

پکن، جنایت جنگی استرالیا و دورویی غرب را محکوم کرد


دولت چین، جنایت جنگی نظامیان استرالیا در افغانستان را محکوم کرد و از برخی کشورهای غربی مدعی خواست به استفاده از حقوق بشر برای دخالت در دیگر کشورها پایان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با شدت گرفتن واکنش ها به افشای جنایت جنگی استرالیا در افغانستان، سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه ضمن محکوم کردن اقدامات نظامیان استرالیایی، به غرب به دلیل دورویی در زمینه دفاع از حقوق بشر تاخت.

بنا بر گزارش وبگاه سی جی تی ان ، ژائو لی جیانگ سخنگوی وزارت خارجه چین درباره اذعان اخیر استرالیایی ها به ارتکاب جنایت جنگی نظامیان این کشور در افغانستان واکنش نشان داد.

هفتم آبان ماه بود که بر اساس افشای یک گزارش، نیروهای ویژه ارتش استرالیا بین سال های 2001 تا 2015 جنایاتی دلخراش در افغانستان مرتکب شده اند.

این جنایات که سال ها بر روی آن سرپوش گذاشته شده، با رفتار سربازان آمریکایی با بازداشتی های زندان ابوغریب عراق قابل مقایسه است.

طبق این گزارش افشا شده، غیرنظامیان در افغانستان توسط سربازان استرالیایی با سلاح گرم به قتل رسیده یا گلوی آن ها بریده شده و برخی نظامیان استرالیایی اقدام به عادی سازی این جنایات جنگی کرده و در کشتن و عطش خونریزی با یکدیگر رقابت می کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن، جنایت جنگی استرالیا و دورویی غرب را محکوم کرد

پکن، جنایت جنگی استرالیا و دورویی غرب را محکوم کرد