مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-27سياسي

اقدام رسانه های معاند در توهین به ماموستا قادری محکوم شد


سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و تیپ تکاور انصار الرسول(ص) نزسا در بیانیه هایی جداگانه اقدام توهین آمیز شبکه های معاند در توهین به ماموستا ملا قادر قادری را محکوم کردند.

- کرمانشاه- سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و تیپ تکاور انصار الرسول(ص) نزسا در بیانیه هایی جداگانه اقدام توهین آمیز شبکه های معاند در توهین به ماموستا ملا قادر قادری را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه و تیپ تکاور انصار الرسول (ص) نزسا در بیانیه هایی جداگانه اقدام توهین آمیز شبکه های معاند در توهین به ماموستا ملأ قادر قادری را محکوم کردند.

در بیانیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه آمده است: پیامبر اکرم (ص) می فرماید: مَن احتَقَرَ صاحبَ العِلم فقَد اِحتَقَرنیِ و مَن احتَقَرنی فهوکافِر (ارشادالقلوب دیلمی ص 165).

توهین شنیع و بزدلانه رسانه های معاند و ضدانقلاب که با دلارهای سعودی-صهیونیستی حیات انگلی خود را مخفیانه ادامه می دهند، به ماموستا ملاقادر قادری که عالِمی فرهیخته و مجاهدی نستوه و یار انقلابی نظام و رهبری در بزنگاه های حساس و مهم بوده اند، نشان از خباثت و ذات پلید ضدانقلاب است را به شدت محکوم نموده، و به ضدانقلاب کوردل هشدار می دهیم که اینگونه اقدامات بی شرمانه و کثیف هیچ خللی در عزم و اراده بزرگان و عالِمان اهل سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام رسانه های معاند در توهین به ماموستا قادری محکوم شد

اقدام رسانه های معاند در توهین به ماموستا قادری محکوم شد