مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-27سياسي

تنها آرزویم رفع مشکلات مردم و نیازمندان است


فرمانده برگزیده جشنواره مالک اشتر گفت: بزرگترین و بالاترین آرزویم باز کردن گره از مشکلات مردم و واسطه گری کارهای خیر است.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج؛ فریده محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با بیان اینکه کمک به هم نوع و رفع مشکلات اهالی مناطق محروم از آرزوهای دوران کودکی ام بود، اظهار کرد: بزرگترین و بالاترین آرزویم باز کردن گره از مشکلات مردم و واسطه گری کارهای خیر است چرا که هر زمانی مشکلی را حل کردم رحمت و لطف الهی را لمس کرده ام.

وی با بیان اینکه از سال 81 به عنوان بسیجی فعال فعالیت می کنم، افزود: از سال 92 به عنوان فرمانده پایگاه روستای گوگ تپه با همکاری و هم یاری اعضای پایگاه در قالب گروه های جهادی فعالیت می کنیم.

این عضو گروه های جهادی با بیان اینکه از زمان فعالیت با دل و جان برای رفع مشکلات مردم و همچنین فرهنگ سازی گام برداشته ام بیان کرد: براساس فعالیت های اخیر در جشنواره مالک اشتر به عنوان فرمانده برتر معرفی شدم.

محمدی ادامه داد: همکاری و شرکت دادن همه جانبه بسیجیان و اعضای شورای پایگاه هیأت امنای مسجد، ارتباط تنگاتنگ با سایر اقشار بسیج و ارگان های دولتی جهت رفع مشکلات و برگزاری کلاس های متنوع آموزشی، بصیرتی، سیاسی و علمی تعدادی از فعالیت های پایگاه خدیجه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها آرزویم رفع مشکلات مردم و نیازمندان است

تنها آرزویم رفع مشکلات مردم و نیازمندان است