مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-27اجتماعي

آماده باش تیم های عملیات امداد و نجات خوزستان در پی پیش بینی بارندگی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تمامی تیم های عملیات امداد و نجات در استان در پی پیش بینی بارندگی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تمامی تیم های عملیات امداد و نجات در استان در پی پیش بینی بارندگی خبر داد.

علی خدادادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو، تمام تیم های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

وی افزود: تمامی تجهیزات و لجستیک امدادی جمعیت هلال احمر در سطح استان آماده به کارگیری هستند و از تمامی روسای شعب خواسته شده که آمادگی کامل در خصوص پاسخگویی به بروز آبگرفتگی ها و سیل احتمالی را داشته باشند.

خدادادی با اشاره به احتمال وقوع بارش های شدید به ویژه در مناطق شمالی استان، گفت: با توجه به الگوهای بارشی در پاییز و صدور اخطاریه های سازمان هواشناسی، از مردم می خواهیم به هشدارهای صادرشده توجه جدی داشته باشند و در صورت وقوع آبگرفتگی و سیلاب، با تیم های امدادی نهایت همکاری را داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص پاندمی ویروس کرونا در کشور و استان، بدون تردید رعایت شیوه نامه های بهداشتی در عملیات های امداد و نجات به خصوص در مورد اسکان اضطراری و موقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تیم های عملیات امداد و نجات خوزستان در پی پیش بینی بارندگی

آماده باش تیم های عملیات امداد و نجات خوزستان در پی پیش بینی بارندگی