مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-27اقتصادي

مناطق کویری همچنان در تیررس زمین خواران


آبان ماه امسال بیشترین تعداد تعرض به زمینهای دولتی به ترتیب در جنوب کرمان، بوشهر و ایرانشهر اتفاق افتاده و از نظر مساحت نیز استانهای تهران، - آبان ماه امسال بیشترین تعداد تعرض به زمینهای دولتی به ترتیب در جنوب کرمان، بوشهر و ایرانشهر اتفاق افتاده و از نظر مساحت نیز استانهای تهران، فارس و لرستان در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار و ارقامی که سازمان ملی زمین و مسکن از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در آبان ماه ارایه کرده حاوی دو نکته است؛ اول اینکه زمینهای واقع در مناطق کویری همچنان مورد هدف زمین خواران قرار دارد و دیگر اینکه بجز معدوی از استانها، هیچ نقطه کشور از تعدی به انفال و زمینهای عمومی در امان نبوده است.

آنطور که جواد خردمند، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرده 262 فقره تصرف و رفع فوری آنها در زمین های دولتی به مساحت بیش از 114 هکتار در آبان سال جاری اتفاق افتاده است.

او بیشترین تعداد تصرف ها به اراضی دولتی را مربوط به جنوب کرمان با 43 فقره در زمین هایی به مساحت 39 هزار و 910 مترمربع، بوشهر 39 فقره در زمین هایی به مساحت 49 هزار و 280 مترمربع و ایرانشهر 35 فقره در زمین هایی به مساحت 56 هزار و 900 مترمربع اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق کویری همچنان در تیررس زمین خواران

مناطق کویری همچنان در تیررس زمین خواران