مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-27سياسي

برای صیانت از سلامت جامعه در برابر کرونا باید همکاری مردم تداوم یابد


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اجرای محدودیت های جدید سبب کاهش تعداد مبتلایان رونا شده، گفت: باید این روند همکاری و مشارکت مطلوب از سوی آحاد جامعه تداوم داشته باشد تا بتوانیم از سلامت مردم صیانت و حفاظت کنیم.

- هوشنگ بازوند در جلسه با شورای معاونین، مدیران کل، فرمانداران و مشاورین گفت: هرچند به دلیل تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا در شرایط سختی قرار داریم، اما با تلاش بیشتر و کوشش مستمر مشکلات مردم را پیگیری و در مسیر توسعه، پیشرفت و تعالی استان مانند همان روز اول فعالیت، گام برخواهیم داشت.

استاندار کرمانشاه به لزوم پیگیری طرح های توسعه ای با جدیت و توان بیشتری تأکید کرد و گفت: در ماه های پایانی دولت نیز با همان انگیزه و البته با تلاش دوچندان کارخواهیم کرد.

بازوند در ادامه به اقدامات صورت گرفته و همراهی و مشارکت مردم در پیک اول و دوم کرونا اشاره کرد و یادآورشد: در پیک اول به صورت میانگین هر 24 ساعت یک نفر فوتی داشتیم، اما در پیک سوم به دلیل افزایش تعداد مبتلایان و در ادامه تعداد بستری ها تقریبا هر 24 ساعت 24 نفر فوتی داریم و این شرایط بسیار نگران کننده بود که خدا را شکر با اجرای طرح محدودیت های جدید و مشارکت مردم، اصناف، بازاریان، رسانه ها، نهادها و مدیران شاهد کاهش تعداد مبتلایان هستیم و تداوم این روند نزولی نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صیانت از سلامت جامعه در برابر کرونا باید همکاری مردم تداوم یابد

برای صیانت از سلامت جامعه در برابر کرونا باید همکاری مردم تداوم یابد