مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-27سياسي

کمر خمیده مردم زیر بار مشکلات اقتصادی و گرانی/ مسئولان تدبیر کنند


امام جمعه آرادان بابیان اینکه کمر مردم از مشکلات اقتصادی و گرانی های چند هفته اخیر خمیده شده است، گفت: برای رفع موضوع و کاستن فشارها مسئولان هر چه سریع تر تدبیر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در پیام ظهر آدینه خود به صورت مجازی ضمن اشاره به صحبت های این هفته رهبر معظم انقلاب در دیدار با رؤسای سه قوه و اعضای شورای هماهنگی اقتصادی بابیان اینکه دشمن با نشانه رفتن اقتصاد، علیه کشور ما متمرکزشده است، ابراز داشت: نام گذاری هرساله به نام موضوعات اقتصادی به خوبی نشان می دهد که معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن بیان اینکه تحریم ها واقعیت تلخی که جنایت آمریکا و شرکای اروپایی را بر ضد مردم ایران نشان می دهد، افزود: مردم تحت فشار اقتصادی قرار دارند و این در شرایطی که بسیاری از اقلام موردنیاز را از مردم دریغ کردند لذا برای علاج تحریم ها دو مسیر خنثی سازی و دوم رفع تحریم ها وجود دارد.

امام جمعه آرادان بابیان اینکه برای رفع تحریم ها راهبرد مذاکره جواب نداد، ابراز داشت: بعد از کش وقوس های بسیار برجام تصویب شد اما رییس جمهور فعلی آمریکا از آن خارج و تحریم ها را مجدد برگرداند مذاکره با گروه پنج به علاوه یک صورت گرفت ولی نتیجه بخش نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمر خمیده مردم زیر بار مشکلات اقتصادی و گرانی/ مسئولان تدبیر کنند

کمر خمیده مردم زیر بار مشکلات اقتصادی و گرانی/ مسئولان تدبیر کنند