مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-27ورزشي

شبکه تلویزیونی مجازی ادبستان بهشت در یزد راه اندازی شد


شبکه تلویزیونی مجازی ادبستان بهشت با عنوان «ادب تی وی» به همت هیئت انصار ولایت در فضای مجازی اسکای روم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

- یزد ـ شبکه تلویزیونی مجازی ادبستان بهشت با عنوان ادب تی وی به همت هیئت انصار ولایت در فضای مجازی اسکای روم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر ادبستان بهشت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شبکه تلویزیونی مجازی ادب تی وی پنج شنبه های هر هفته با ارائه برنامه های متنوع، سعی در جذاب کردن مباحث آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان مخاطب خود دارد.

محمد حسنی درباره هدف از راه اندازی این شبکه تلویزیونی افزود: غیرحضوری شدن مدارس و تدریس از راه دور برای دانش آموزان خسته کننده و یکنواخت شده همچنین در آموزش حضوری، فوق برنامه هایی برای دانش آموزان داشتیم که به خاطر تدریس غیرحضوری برگزار نمی شود، بنابراین تصمیم گرفتیم در فضای اسکای روم این شبکه تلویزیونی را راه اندازی و ضمن جذاب کردن مباحث آموزشی، مباحث فوق برنامه را تحت عنوان معصوم شناسی و آداب زندگی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: این شبکه تلویزیونی شامل شش شبکه قرآن، خبر، مستند، سلامت، ورزش و تماشا است که شبکه قرآن و خبر به طور ثابت و دیگر شبکه ها به تناسب مباحث به ارائه مطالب آموزشی و تربیتی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تلویزیونی مجازی ادبستان بهشت در یزد راه اندازی شد

شبکه تلویزیونی مجازی ادبستان بهشت در یزد راه اندازی شد