مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-27پزشكي

عوامل مؤثر در بروز ناباروری زنان


قسمت پنجم از فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با موضوع «عوامل مؤثر در بروز ناباروری زنان»، شنبه هشتم آذرماه ساعت 19 به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

- قسمت پنجم از فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با موضوع عوامل مؤثر در بروز ناباروری زنان ، شنبه هشتم آذرماه ساعت 19 به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سهیلا انصاری پور متخصص زنان و زایمان، فلوشیپ ناباروری و عضو هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا در قسمت پنجم برنامه پایان ناباروری درباره عوامل مؤثر در بروز ناباروری زنان توضیح می دهند.

این برنامه با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاددانشگاهی تولید می شود، به ابعاد مختلف سلامت باروری و ناباروری می پردازد.

حدود نیمی از موارد ناباروری علل زنانه دارند که می تواند ناشی از اختلال در عملکرد یا ساختار اندام های تولیدمثلی و یا اختلالات هورمونی و متابولیکی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، سری جدید این برنامه، با بخش های جدید و متنوع، مانند کلاس ناباروری و گفت وگو با زوج های نابارور، به تهیه کنندگی مرجان بیات و با اجرای مینا هاشمی و مجتبی حصامی، شنبه ها ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل مؤثر در بروز ناباروری زنان

عوامل مؤثر در بروز ناباروری زنان