مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-27اقتصادي

آلونک هایی به نام فروشگاه در یاسوج/ لکه های سیاه بر مبلمان شهری پایتخت طبیعت


شبیه این اقدامات را طی چند سال گذشته تاکنون در شهر یاسوج مشاهده کرده ایم که عده ای با سلیقه شخصی خود و تنها با ایجاد یک چهار دیواری و سقف سبک و به عبارتی استفاده از چند ورق گالوانیزه سقفی بر روی آن ایجاد کرده و کار و کاسبی راه انداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، هر روزه در خیابان ها و حتی در کوچه و پس کوچه های شهر یاسوج شاهد ایجاد آلونک هایی شبیه مغازه به خصوص میوه فروشی هایی هستیم که مانند قارچ به یک باره سر از زمین بیرون آورده و ساخت و ساز آن ها نشانگر سر در گمی و بی نظمی است و چهره شهر یاسوج را زشت تر از قبل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شبیه این اقدامات را طی چند سال گذشته تاکنون در شهر یاسوج مشاهده کرده ایم که عده ای با سلیقه شخصی خود و تنها با ایجاد یک چهار دیواری و سقف سبک و به عبارتی استفاده از چند ورق گالوانیزه سقفی بر روی آن ایجاد کرده و کار و کاسبی راه انداخته اند.

متاسفانه در شهر یاسوج و در طول یک دهه اخیر شاهد چنین ساخت و سازهایی هستیم و این کار در شهر همچنان رو به افزایش است بدون این که مبلمان شهری و  ایمنی در برابر خطرات احتمالی مورد توجه قرار گرفته باشد.

در صورتی که چنین روندی ادامه داشته باشد در آینده شهر یاسوج چهره ای زشت تر از حال حاضر پیدا خواهد کرد و برچیدن چنین فضاهایی نیز غیر ممکن خواهد بود و مسوولان هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلونک هایی به نام فروشگاه در یاسوج/ لکه های سیاه بر مبلمان شهری پایتخت طبیعت

آلونک هایی به نام فروشگاه در یاسوج/ لکه های سیاه بر مبلمان شهری پایتخت طبیعت