مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-27اجتماعي

کاهش 75 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام


رییس پلیس راه استان ایلام از کاهش 75 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام طی یک هفته اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا همتی زاده ظهر جمعه در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز استان اظهار کرد: مجموعه پلیس راه انتظامی استان با شعار سلامت-امنیت-آرامش در هفته اول اجرای این طرح تعداد سه هزار و 535 دستگاه وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های استان را عودت و تعداد 350 دستگاه وسیله نقلیه به دلیل تردد غیرمجاز اعمال قانون و 27 دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شده اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح میزان تردد در محورهای برون شهری به میزان 75 درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر همکاری خوب هم استانی های عزیز با مجریان این طرح بوده است.

رییس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: در این طرح همچنین تعداد دو هزار و 300 مجوز تردد ضروری برای هم استانی ها توسط پلیس راه استان صادر شده است.

وی گفت: از مردم استان تقاضا داریم که فقط برای ترددهای ضروری همچون افراد دارای احضاریه های قضایی، کارمندان ادارات که محل سکونت و اشتغال آنها در دو نقطه واقع شده و افراد دارای نوبت عمل جراحی به منظور دریافت کارت تردد ضروری ابتدا به فرمانداری ها و سپس پلیس راه استان و پاسگاه های پلیس راه مراجعه و از مراجعه برای تردد غیرضروری اکیداً خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 75 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام

کاهش 75 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام