مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-27سياسي

قرنطینه بیماران کرونایی با جدیت در دستور کار شبکه بهداشت باشد


شبکه بهداشت قرنطینه بیمارانی که تست کرونای آنها مثبت شده را با جدیت در دستور کار قرار دهند ضمن اینکه کمک رسانی به این افراد فراموش نشود.

- یزد ـ امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: شبکه بهداشت قرنطینه بیمارانی که تست کرونای آنها مثبت شده را با جدیت در دستور کار قرار دهند ضمن اینکه کمک رسانی به این افراد فراموش نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصورت می گیرد این اقدامات باید همراه با اقناع افکار عمومی باشد و افکار عمومی را با این جریان و تصمیم گیران در این عرصه همراه سازد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: اگر اقناع عمومی صورت نگیرد این حرکت های سخت گیرانه جواب نخواهد داد و مشکل آفرین می شود و از دیگر کارهایی که باید صورت گیرد، آموزش های عمومی است که باید به صورت چهره به چهره، رسانه ای و بسیجی در محلات صورت گیرد.

وی ادامه داد: بیشتر باید کسانی که در مرکز بهداشت هستند احساس مسئولیت کنند و مردم نیز با رعایت اصول بهداشتی از مدافعان سلامت حمایت کنند و این زمینه، حمایت مردمی نیز نیاز به تقویت دارد و باید بیشترین همکاری ها در امور بهداشتی و درمانی صورت گیرد از باب اینکه مدافعان سلامت در خط مقدم هستند و تا به حال هم مردم ما تا آنجا که توجیه شدند، همراهی داشتند و حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه بیماران کرونایی با جدیت در دستور کار شبکه بهداشت باشد

قرنطینه بیماران کرونایی با جدیت در دستور کار شبکه بهداشت باشد