مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-27اقتصادي

تور گروهی نداریم/ برخورد با 20 تور غیرمجاز در کرمانشاه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بااشاره به فعال بودن دفاتر گردشگری در این ایام، گفت: باتوجه به تشدید وضعیت شیوع کرونا، - دفاتر گردشگری استان برنامه ای برای تورهای گروهی ندارند و تنها برای تورهای انفرادی خدمات ارائه می دهند.

  علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تاثیر شیوع بیماری کرونا بر فعالیت دفاتر گردشگری کرمانشاه، اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته به واسطه کاهش تمایل مردم به مسافرت و ترس از ابتلاء به کرونا، بسیاری از دفاتر گردشگری هم فعالیت چندانی نداشته اند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه در چندماه گذشته فعالیت تورهای گروهی ممنوع نبود و دفاتر می توانستند با 50 درصد ظرفیت قبل تور گروهی داشته باشند، اما با تشدید وضعیت شیوع کرونا دیگر این نوع از تورها را نداریم.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: در حال حاضر باتوجه به اینکه مراکز اقامتی استان هم باز هستند و با نصف ظرفیت مسافر پذیرش می کنند، دفاتر نیز در بحث تورهای گردشگری انفرادی فعالیت دارند.

وی به فعالیت برخی تورهای گردشگری غیرمجاز در این ایام هم اشاره ای کرد و گفت: با رصدی که از فعالیت تورهای مجاز داشتیم، در این مدت هیچ تخلفی نداشتند، اما در مقابل تورهای غیرمجاز در فضای مجازی فعالیت هایی غیرقانونی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور گروهی نداریم/ برخورد با 20 تور غیرمجاز در کرمانشاه

تور گروهی نداریم/ برخورد با 20 تور غیرمجاز در کرمانشاه