مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-27سياسي

تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده ترور سردار شهید سلیمانی


بازپرس ویژه رسیدگی کننده به پرونده ترور سردار شهید سلیمانی از تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده ترور سردار شهید سلیمانی و همراهانش در دادسرای تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید اشرفی در نشست پیگیری و بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دادگستری استان تهران افزود: از همان روزهای ابتدایی رسیدگی به این پرونده شروع شد و این امر به دادسرای ویژه امور بین المللی (ناحیه 20) محول شد و تحت مدیریت دادستان تهران تحقیقات پیش رفت.

وی خاطرنشان کرد: با دستور ریاست قوه قضاییه، هیات مستشاری، وظیفه جمع آوری دلایل و مستندات را عهده دار شد و هیات قضایی به مدیریت دادستان و بنده به عنوان معاون دادستان و بازپرس رسیدگی کننده به پرونده، امر تحقیقات را شروع کرده و روال خود را طی کرد.

بازپرس ویژه رسیدگی کننده به پرونده ترور سردار شهید سلیمانی اظهارداشت: در ادامه، مشخصات 45 نفر از متهمان آمریکایی که در این اقدام نقش داشتند ارائه شد و نسبت به صدور حکم بازداشت بین المللی متهمان از طریق سازمان پلیس بین الملل اقدام لازم صورت گرفت؛ اما متاسفانه به دلیل فضای سیاسی حاکم از صدور حکم بازداشت بین المللی متهمان امتناع کردند ولی با این حال، تحقیقات روند خود را طی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده ترور سردار شهید سلیمانی

تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده ترور سردار شهید سلیمانی