مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-27پزشكي

مبارزه با کرونا باید اولویت نخست همه مسؤولان باشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این که متأسفانه مسئله کرونا همچنان اولویت نخست برخی مسؤولان نیست گفت: مبارزه با این بیماری همه گیر باید اولویت نخست همه مدیران باشد.

- محمدرضا قدیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با تقدیر از همکاری بسیجیان برای کمک به مهار کرونا بیان کرد: بسیجیان عزیز بازوی توانمندی برای کادر بهداشت و درمان در کنترل این بیماری بوده اند.

وی اضافه کرد: بحمدالله در قم به یک ثبات نسبی در زمینه کووید19 رسیده ایم و فعلا حدود 430 بیماری بستری داریم که از این تعداد، حدود 95 نفر به عنوان بیمار بدحال شناخته می شوند و نیازمند خدمات ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم آمار فوتی های کرونایی را در هر روز و در استان قم بین 6 تا 8 نفر اعلام و اضافه کرد: به هر حال آمار نشان می دهد که استان از نظر ابتلا، بستری و فوتی کرونایی در یک شیب نزولی خفیف قرار دارد و نه تنها جزو استان های بحرانی در این موضوع نیست، بلکه در رتبه بیست و دوم در بین استان های کشور است.

وی ادامه داد: بارها عرض کرده ام که این وضعیت در قم بسیار شکننده است و باید مراقب بود تا استان وارد پیک های بعدی این بیماری نشود.

قدیر طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) را طرحی ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم با عملکرد مطلوب دستگاه های مختلف در این طرح بتوانیم در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با کرونا باید اولویت نخست همه مسؤولان باشد

مبارزه با کرونا باید اولویت نخست همه مسؤولان باشد