مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-27سياسي

امید به خارج ساده لوحی است/افزایش توان داخلی خنثی ساز توطئه ها


امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان این که امید به کشورهای خارجی ساده لوحی است گفت: باید تمام توجه را صرف توان داخلی کنیم تا توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید عاقبت نیک برای متقین و پرهیزگاران است لذا اگر سعادت دنیا و آخرت را می خواهیم فقط با تقوا به آن می رسیم.

محمودی افزود: وقتی بشر از خدا غافل شد و در دام شهوات و تمایلات نفسانی قرار گرفت و به هر گناهی دست می زند، لذا ریشه تمام زشتی های اخلاقی غفلت از یاد خداست که این گناهان سبب نزول بلاها و گرفتاری ها هم می شود پس باید از خداوند طلب بخشش و استغفار داشته باشیم تا انشاالله همچنان رحمت خود را بر ما نازل فرماید.

امام جمعه ورامین بیان داشت: باید بدانیم همه ما بهره مند از نعمت های الهی هستیم و باید شکرگزار این نعمت ها باشیم یکی از این نعمت ها، نعمت ولایت و نعمت انقلاب اسلامی است شکرگزاری این نعمت ها به این است که تا می توانیم خدمت کنیم، مردم به یکدیگر خدمت کنند، خصوصاً در این شرایطی که دنیا گرفتار یک بیماری ویرانگر و جهانی شده است باید همه ما دست به دست یکدیگر داده و با کمک به هم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به خارج ساده لوحی است/افزایش توان داخلی خنثی ساز توطئه ها

امید به خارج ساده لوحی است/افزایش توان داخلی خنثی ساز توطئه ها