مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-27اقتصادي

قول استاندار کرمان برای افزایش اعتبار پروژه محور کوهبنان - زرند


در حوزه های زیرساختی، جاده کوهبنان قدیمی و معدنی و استاندارد نیست ولی اکنون پروژه جدید در حوزه پروژه های ملی رفته اعتبارات خوبی تزریق شده که تلاش می کنیم اعتبارات افزایش پیدا کند که هم مسیر را کوتاه و هم جاده را استاندارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند در حاشیه بازدید از شهرستان کوهبنان اظهار داشت: ظرفیت های بالایی در استان و شهرستان ها وجود دارد، باید مدیران تحرک خود را بیشتر کنند به ویژه در فضای تسهیل گری کسب و کار و به صورت میدانی وارد عمل شوند.

استاندار کوهبنان عنوان کرد: کوهبنان ظرفیت های خیلی خوبی دارد در زمینه معدنی و توریستی و کشاورزی و در حوزه های مختلف که خیلی فعال نشدند اما در برنامه هایی که اعلام شد برای توسعه شهرستان برنامه های خوبی دیده شده است.

زینی وند با اشاره به بازدید از پروژه های شهرستان بیان داشت: از پروژه ورزشی استخر بازدید کردیم که شهرستان فاقد استخر شنا بود و یک نیروگاه هشت مگاواتی برق است که کارش تمام شده و قول دادند که تا بهمن ماه وارد مدار شود که ظرفیت خیلی خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های زیرساختی، جاده کوهبنان قدیمی و معدنی است و خیلی استاندارد نیست ولی اکنون پروژه جدید در حوزه پروژه های ملی رفته اعتبارات خوبی تزریق شده که تلاش می کنیم اعتبارات افزایش پیدا کند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول استاندار کرمان برای افزایش اعتبار پروژه محور کوهبنان - زرند

قول استاندار کرمان برای افزایش اعتبار پروژه محور کوهبنان - زرند