مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-27سياسي

تمامی دستگاه ها در راستای جهش تولید فعال شوند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: انتظار است که همه دستگاه ها در این فرصت باقیمانده از سال در عرصه های علمی، دانش بنیان، اقتصادی، کشاورزی، - اداری، فرهنگی و .

در راستای جهش تولید فعال شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام هفتم آذرماه در پیام جمعه این هفته با اشاره به شرایط سخت کرونایی و محدودیت های وافر اجتماعی، اظهار کرد: آنچه برای رعایت بهداشت و محدودیت های اجتماعی و پروتکل ها برای مقابله با ویروس مطرح شده وظیفه و تکلیفی است که باید انجام دهیم اما اینکه نتیجه عمل به این تکلیف و وظیفه چه باشد، طبعا باید تسلیم مقدرات الهی بود لذا باید صبوری پیشه کرد و در برابر مقدرات الهی تسلیم باشیم.

وی در ادامه با اشاره به پیام اول این هفته، بیان کرد: پیام اول به بلیه کرونا و موضوعاتی که با آن مواجه هستیم از جمله شهدایی که در این راه تقدیم می شود اختصاص دارد؛ جا دارد که به خانواده های شهدای عرصه سلامت تسلیت بگوییم، شهدایی که ایثارگرانه و فداکارانه نقش آفرین بودند و در بیمارستان ها در خدمت به بیماران کرونایی مقاومت و جان خودشان را برای سلامت هم نوعشان تقدیم کردند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: باید به این شهدا تبریک و تسلیت گفت به ویژه شهیده نورمند که از متخصصان لایق و تأثیرگذار در عرصه پزشکی بود و فداکارانه در این عرصه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دستگاه ها در راستای جهش تولید فعال شوند

تمامی دستگاه ها در راستای جهش تولید فعال شوند