مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-27پزشكي

شهادت سومین شید مدافع سلامت در ایلام توسط کرونا


سومین مدافع سلامت استان ایلام به علت ابتلا به ویروس کرونا به درجه شهادت نائل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ایثار و مجاهدت در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند دارد و در این راه پر مخاطره، جان برکفان اورژانس 115 در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا از ابتدا با فداکاری، از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی به بیماران نیازمند ارائه خدمت کرده اند.

بهروز غلامی از پرسنل مجرب و پر تلاش فوریت های پزشکی مهران پس از چندین روز سینه سپر کردن در مقابل ویروس منحوس کرونا به دلیل ابتلا به این بیماری به شهدای مدافع سلامت کشور پیوست.

  صیدنور علیمرادی رییس مرکز فوریت های پزشکی ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: این ایام که سفیدپوشان فوریت های پزشکی با اخلاص و بی دریغ قدم در راه خدمت به مردم ایران اسلامی گذاشته اند، خبر شهادت همکار متعهد و پرتلاش شهرستان مهران  شهید بهروز غلامی که در خط مقدم درمان و سلامت به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

وی افزود: اینجانب شهادت عزیز سفر کرده را به کادر پرتلاش درمان، به ویژه همکاران محترم اورژانس شهرستان مهران و خانواده داغدار وی تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای بازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سومین شید مدافع سلامت در ایلام توسط کرونا

شهادت سومین شید مدافع سلامت در ایلام توسط کرونا