مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-27اجتماعي

ادامه بارش های پاییزی تا کاهش دید در محورهای شمال


امروز شاهد بارش برف و کاهش دید در جاده های مازندران هستیم و براساس پیش بینی هواشناسی این بارش ها تا فردا تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از اواخر آبان و روزهای ابتدایی شاهد بارش های پی در پی در استان مازندران هستیم؛ به طوری که طی روزهای اخیر شاهد آسمانی بارانی ، ارتفاعاتی برفی همراه با وزش باد هستیم.

امروز نیز با سپری شدن بیش از 65 روز از پاییز هوا سرد شده و شاهد بارش برف در ارتفاعات استان هستیم که در برخی از شهرهای مازندران همراه با وزش باد شدید بوده است.

سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس ، اظهار کرد: امروز شاهد  بارش باران، وزش باد نسبتاشدید موقتی، بارش برف در مناطق و محورهای کوهستانی و مواج شدن دریا هستیم.

وی افزود: باتوجه به بارش ها، آب گرفتگی در شهرهای غربی استان، افزایش حجم آب رودخانه ها، مه آلود شدن و کاهش دید در جاده های کوهستانی، لغزندگی و اختلال در تردد محور کوهستانی هستیم که توصیه بر احتیاط در تردد جاده ای و پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه فردا به طور موقت از ناپایداری آسمان استان کاسته می شود، اضافه کرد:  دوباره طی روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته آینده هم شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های پاییزی تا کاهش دید در محورهای شمال

ادامه بارش های پاییزی تا کاهش دید در محورهای شمال