مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-27سياسي

رییس جمهور برزیل: واکسن کرونا نمی زنم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری الجزیره، در ادامه اظهارات تردید افکنانه ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل در خصوص برنامه واکسیناسیون علیه کرونا، - رییس جمهور برزیل در ادامه سخنان خود علیه واکسیناسیون کرونا، اعلام کرد از واکسن این بیماری استفاده نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری الجزیره، در ادامه اظهارات تردید افکنانه ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل در خصوص برنامه واکسیناسیون علیه کرونا، وی روز پنجشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که از واکسن کرونا استفاده نخواهد کرد.

رییس جمهور راستگرای برزیل در بیانیه ای که به شکل زنده از چندین شبکه اجتماعی پخش شد اعلام کرد بعید می داند کنگره این کشور، برزیلی ها را ملزم به استفاده از این واکسن کند.

همچنین با وجود آنکه بسیاری از کشور های جهان زدن ماسک در اماکن عمومی را اجباری کرده اند و حتی سازمان بهداشت جهانی گفته است باید در اماکن عمومی از ماسک استفاده شود؛ اما رییس جمهور برزیل در تازه ترین سخنان خود در قبال مؤثر بودن زدن ماسک ابراز تردید کرد و گفت شواهد اندکی وجود دارد که جلوی انتقال ویروس را می گیرد.

او بار دیگر در سخنان خود اعلام کرد زمانی که واکسن کرونا به شکل گسترده در دسترس شود، برزیلی ها الزامی به زدن واکسن نخواهند داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور برزیل: واکسن کرونا نمی زنم!

رییس جمهور برزیل: واکسن کرونا نمی زنم!