مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-27سياسي

70 واحد مسکن روستایی برای مددجویان کرمانشاهی ساخته می شود


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از احداث 70 واحد مسکن روستایی برای مددجویان کرمانشاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرحناز محمدی صبح امروز در مراسم آیین افتتاح و واگذاری 10 واحد مسکن روستایی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: سازمان بهزیستی برای تأمین نیازهای مددجویان و توانمندسازی آنان نیازمند همکاری و تعامل همه نهادها و دستگاه های اجرای است که در این راستا بسیج سازندگی تعامل مثبت و سازنده ای با این سازمان داشته است.

وی افزود: طی تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بسیج سازندگی مقرر شد که 70 واحد مسکن روستایی برای مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه احداث شود که در حال حاضر 10 واحد آن با همت جهادگران بسیج سازندگی استان کرمانشاه تکمیل و تحویل خانواده های تحت پوشش قرار داده شد.

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: برای ساخت واحدهای روستایی، سازمان بهزیستی 200 میلیون ریال کمک بلاعوض، بنیاد مسکن 550 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 210 میلیون ریال بلاعوض و سازمان بسیج سازندگی 100 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرده است.

محمدی با اشاره به همکاری مستمر بسیج سازندگی و بهزیستی استان کرمانشاه، تصریح کرد: تعمیر و بازسازی 40 واحد مسکونی مددجویان در حال انجام است و در آینده نزدیک نیز چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 واحد مسکن روستایی برای مددجویان کرمانشاهی ساخته می شود

70 واحد مسکن روستایی برای مددجویان کرمانشاهی ساخته می شود