مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-27سياسي

همت کارآفرینی دو بانوی بسیجی؛ هنرمندی که قید پست دولتی را زد!


دو بانوی کارآفرین بسیجی در کرمان با همت و تلاش خود دو کارگاه خیاطی راه اندازی و برای بیش از 30 نفر به صورت مسقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فاطمه جعفری‎زاده اهل کرمان است او با تبریک هفته بسیج برای تمام بسیجیان آرزو کرد، مستحکم‎تر از همیشه در این راهی که انتخاب کرده، ایستادگی کنند و همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشند.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: افتخار می‎کنم که از همان اوان کودکی تاکنون بسیجی و همواره رهرو ولایت هستم، من در دوران مدرسه در بسیج دانش‎آموزی بسیار فعال بودم و از سال 78 تا 80 در بسیج محلات به عنوان سرگروه حلقه های صالحین فعالیت می‎کردم و از سال 90 نیز فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محلات بوده و همچنان در این عرصه در حال خدمت هستم.

این بانوی کارآفرین بسیجی ادامه داد: با توجه به علاقه خود سال 80 یک کارگاه خیاطی کوچک با یک خیاط راه‎اندازی کردم.

سپس با توجه به ابراز علاقه اطرافیان خود به یادگیری این هنر نسبت به گذراندن دوره‎های مختلف اقدام و در نهایت در سال 89 آموزش خیاطی را آغاز کردم.

   برخی از این افراد را برای گرفتن تسهیلات به بسیج معرفی کردم جعفری زاده افزود: سرانجام کارگاه خیاطی خود را در سال 90 با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی گسترش داده و یک تولیدی پوشاک راه‎ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت کارآفرینی دو بانوی بسیجی؛ هنرمندی که قید پست دولتی را زد!

همت کارآفرینی دو بانوی بسیجی؛ هنرمندی که قید پست دولتی را زد!