مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-27اقتصادي

کمک 250 هزار فرانکی صلیب سرخ برای خرید دستگاه اکسیژن


دومین مرحله کمک مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ به مبلغ 250 هزار فرانک سوییس به جمعیت هلال احمر ایران برای تهیه و تأمین تجهیزات اکسیژن درمانی بیماران مبتلا به کووید -19 تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران، جمعیت هلال احمر ایران و نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: مبلغ 250 هزار فرانک اهدایی کمیته بین المللی صلیب سرخ به یکی از برنامه های در حال اجرای جمعیت هلال احمر ایران برای تهیه تجهیزات خانگی اکسیژن بیماران مبتلا به کووید 19 تخصیص خواهد یافت تا امکان ادامه درمان در منزل برای این بیماران فراهم شود.

بنابراین گزارش این کار به طور نسبی از فشار بر بیمارستان ها و کارکنان بخش درمان که با موج مداوم و سنگین بستری بیماران مبتلا به کووید 19 مواجه اند، می کاهد.

همچنین این حمایت، با موجب کاهش حضور بیماران به بیمارستان ها شده و امکان بستری بیماران جدید با شرایط وخیم را فراهم می کند.

باربارا ریتزولی رییس نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران در خصوص این کمک می گوید: کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران از آغاز شیوع این بیماری در فوریه سال گذشته در خط مقدم مبارزه با کووید 19 بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 250 هزار فرانکی صلیب سرخ برای خرید دستگاه اکسیژن

کمک 250 هزار فرانکی صلیب سرخ برای خرید دستگاه اکسیژن