مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-27سياسي

تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده ترور سردار سلیمانی


بازپرس ویژه رسیدگی کننده به پرونده ترور سردار شهید سلیمانی ضمن اعلام تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده، از ارسال نیابت قضایی به شش کشوری که پایگاه های آمریکایی ها در آنجا مستقر هستند خبر داد و گفت: - دولت عراق پاسخ این نیابت را آماده کرده و در حال ارسال است و در مرحله صدور قرار نهایی و کیفرخواست قرار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ بازپرس ویژه رسیدگی کننده به پرونده ترور سردار شهید سلیمانی از تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده ترور سردار شهید سلیمانی و همراهان ایشان در دادسرای تهران خبر داد.

نشست پیگیری و بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان در دادگستری استان تهران با حضور جمعی از مسئولان قضایی برگزار شد.

مسعود ستایشی، قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران با تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) و فرارسیدن هفته بسیج عنوان کرد: با نگاه عالمانه و مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت برخورد با کسانی که این ظلم را مرتکب شدند، همراه هستیم تا در انجام یک محاکمه وزین و مقتدرانه رو به روی این افراد قرار گیریم.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران ضمن قدردانی از دادستان تهران خطاب به بازپرس ویژه رسیدگی کننده به پرونده ترور سردار شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: اهتمام جنابعالی بر این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده ترور سردار سلیمانی

تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی متهمان پرونده ترور سردار سلیمانی