مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-27بين الملل

ترامپ بار دیگر رسانه ها را متهم کرد


دونالد ترامپ امروز (جمعه) بار دیگر رسانه ها را به هدف قرار دادن عمدی وی از طریق سانسور پیامهای حقیقی اش متهم کرد و خواستار حذف بخش 230 قانون ارتباطات آمریکا شد که شامل مصونیت برای وبسایت هایی است که محتوای مربوط به شخص ثالث را منتشر می کنند.

- دونالد ترامپ امروز (جمعه) بار دیگر رسانه ها را به هدف قرار دادن عمدی وی از طریق سانسور "پیامهای حقیقی اش" متهم کرد و خواستار حذف بخش 230 قانون ارتباطات آمریکا شد که شامل مصونیت برای وبسایت هایی است که محتوای مربوط به شخص ثالث را منتشر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در توییتی نوشت: من یک نشست خبری بسیار طولانی پس از تبریک عید شکرگزاری برای ارتش داشتم و یک بار دیگر فهمیدم که رسانه اخبار جعلی پیام واقعی چنین کنفرانس خبری را پنهان کرده است.

نکته اصلی این بود که در انتخابات 2020 تقلب صورت گرفته و من پیروز شدم! وی همچنین یکبار دیگر مدعی شد که در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر تقلب شده است.

این اظهارات درست چند ساعت پس از آن ایراد شد که ترامپ گفت اگر کالج الکترال پیروزی جو بایدن را تایید کند، از کاخ سفید خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ بار دیگر رسانه ها را متهم کرد

ترامپ بار دیگر رسانه ها را متهم کرد