مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-27پزشكي

علائم هشدار کرونا در فازهای مختلف بیماری


یک متخصص طب اورژانس با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل ها و محدودیت های کرونایی و تاثیر آن در قطع زنجیره انتقال بیماری، علایم اصلی کووید در فازهای مختلف بیماری و اصول طلایی قرنطینه خانگی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر رضا زاهد در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت مراجعه به هنگام بیماران کرونایی برای شروع و اثرگذاری درمان، اظهار کرد: در ابتدای شیوع بیماری، نبود درمان مؤثر و اختصاصی برای بیماری کووید، امکانات محدود برای تشخیص و درمان و نهی افراد برای درخواست تست تشخیصی، سبب شد تا تصور غلط مراجعه تنها در مراحل شدید بیماری در بین مردم شکل بگیرد، در حالیکه امروز ثابت شده که آغاز درمان از روزهای اول بیماری با اثرگذاری درمان ارتباط مستقیم دارد.

وی افزایش تعداد تست های تشخیصی برای شناسایی سریع تر بیماران و در پی آن قرنطینه مبتلایان را در کاهش شیوع بیماری و کنترل اپیدمی موثر دانست و افزود: با غربالگری، مبتلایان بدون علامت و یا دارای علائم خفیف شناسایی شده و ضمن قرنطینه خانگی، می توان با مراجعه سریع تر به پزشک از وخیم شدن وضعیت بیماری پیشگیری کرد.

علائم کووید در فازهای مختلف بیماری این پزشک اورژانس با اشاره به علایم و فازهای مختلف بیماری کووید 19، اظهار کرد: مبتلایان معمولا چند فاز را تجربه می کنند، در فاز صفر بیماران بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم هشدار کرونا در فازهای مختلف بیماری

علائم هشدار کرونا در فازهای مختلف بیماری