مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-27بين الملل

عربستان سعودی همچنان به نقض آتش بس «الحدیده» ادامه می دهد


جنبش «أنصارالله» یمن با صدور بیانیه ای تأکید کرد که عربستان سعودی همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان «الحدیده» ادامه می دهد.

- جنبش أنصارالله یمن با صدور بیانیه ای تأکید کرد که عربستان سعودی همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنبش أنصارالله یمن بیانیه ای را در خصوص تداوم نقض آتش بس استان الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی به سرکردگی عربستان، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این جنبش در بیانیه خود آورده است: عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می دهند و تاکنون کوچکترین پایبندی به این آتش بس نداشته اند.

جنبش انصارالله در ادامه بیانیه خود تأکید کرده است: عربستان سعودی نه تنها استان الحدیده را هدف حملات هوایی گسترده قرار می دهد بلکه هواپیماهای جاسوسی آن نیز به صورت مداوم درحال پرواز بر فراز آسمان این استان هستند.

این جنبش همچنین در بیانیه خود یادآور شده است: افزون بر استان الحدیده در دیگر استان ها نیز سعودی ها به حملات خود ادامه می دهند و در آخرین مورد نیز 11 مرتبه استان مأرب را هدف سنگین ترین حملات هوایی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی همچنان به نقض آتش بس «الحدیده» ادامه می دهد

عربستان سعودی همچنان به نقض آتش بس «الحدیده» ادامه می دهد