مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-27اجتماعي

ورود سامانه بارشی بحران آفرین به کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی بحران آفرین به کشور خبر داد و به مسئولان در این زمینه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، صادق ضیاییان با اشاره به آغاز بارش برف در شمال غرب کشور، اظهار کرد: انتظار داریم بارش برف در مناطق شمال غرب کشور از جمله استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، بخش هایی از کردستان، زنجان و همچنین اردبیل، ادامه داشته باشد.

وی بیان این که ارتفاع برف در این مناطق به 40 سانتی متر و بیشتر از این مقدار نیز می رسد، افزود: برای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه نیز بارش را در نیمه غربی و نوار شمالی کشور خواهیم داشت.

همچنین در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال غرب فارس، شمال بوشهر، کرمانشاه، کردستان، غرب مازندران، گیلان و همچنین تهران، البرز، قزوین و زنجان، بارش های خوبی انتظار می رود.

وی یادآور شد: از شنبه و یکشنبه، بارش در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و همچنین لرستان با شدت بیشتری ادامه پیدا می کند.

احتمال وقوع سیلاب در این استان ها نیز وجود دارد؛ بنابراین باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود و هموطنان نیز از سفرها و ترددهای جاده ای غیرضروری در این مدت پرهیز کنند و از مسیل ها و رودخانه ها فاصله بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی بحران آفرین به کشور

ورود سامانه بارشی بحران آفرین به کشور