مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-27سياسي

نیروی دریایی ارتش؛ حماسه، پایداری و اقتدار در دریا


نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گسترش ناآرامی­ ها در مناطق مرزی و از نخستین روز آغاز جنگ با آمادگی کامل برای رویارویی بایگان های دریایی دشمن آماده شد و در اولین گام با تشکیل قرارگاه عملیاتی در بوشهر با نام(نیروی رزمی 421) در سی­ ام شهریور1359 .

- نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گسترش ناآرامی­ ها در مناطق مرزی و از نخستین روز آغاز جنگ با آمادگی کامل برای رویارویی بایگان های دریایی دشمن آماده شد و در اولین گام با تشکیل قرارگاه عملیاتی در بوشهر با نام(نیروی رزمی 421) در سی­ ام شهریور1359 یعنی یک روز قبل از آغاز حمله همه جانبه عراق به ایران کلیه یگان­ های دریایی در کنترل عملیاتی قرارگاه مذکور درآمدند تا وحدت فرماندهی و هماهنگی در اجرای عملیات ­های دریایی حاصل گردد.

سرهنگ ستاد قاسم اکبری مقدم به مناسبت هفتم آذر ،روز نیروی دریایی،در یادداشتی که در اختیا ایسنا قرار داد،حماسه های نیروی دریایی ارتش را در دوران دفاع مقدس واکاوی کرد.

در این یادداشت می خوانیم: هشت سال دفاع مقدس دوره ای پر محنت، ولی افتخارآمیز برای ملت ایران بود.

دفاع مقدس یادآور هشت سال پاسداری از حریم کشور و دفاع از عزت و شرف و ارزش های مقدسی است که زن و مرد، پیر و جوان برای حفظ آن، عزیزترین هستی خویش را نثار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش؛ حماسه، پایداری و اقتدار در دریا

نیروی دریایی ارتش؛ حماسه، پایداری و اقتدار در دریا