مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-27سياسي

همچنان پای کاریم/ فعالیت های عاشقانه بسیجیان ساری در روزهای سخت کرونایی + فیلم


لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج پس از شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا ، بسیج، در سطح کشور، استان و شهرهای ایران جور دیگری ظاهر شد، همه توان خودش را برای مقابله با این ویروس ناشناخته به کار گرفت.

بسیجیان استان ما، در شهرهای مختلف از روزهای آغازین شیوع کووید 19 پای کار آمده و به سهم خودشان به مبارزه پرداختند، در شهر ساری، هم بسیجیان در گروه هایی با عناوین مختلف به اقداماتی همچون گندزدایی معابر و محله ها ضدعفونی کردن توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی پرداختند.

هفته بسیج بهانه ای شد مصاحبه ای با یک بسیجی جهت اطلاع از اقداماتشان در طول دوران بحرانی کرونا، ترتیب بدهیم؛ ابوالفضل محمدنژاد کیاسری فرمانده پایگاه مقاومت شهدای کوی پانزده خرداد که در مسجد سالخورده و حوزه امام موسی کاظم (ع) ساری سرپرستی گروهی از بسیجیان را برعهده دارد می گوید؛ از آغاز شیوع کرونا ویروس بسیجیان ما فعالیت های رایگان، عاشقانه و دوستانه خود را نثار مردم کردند.

وی ادامه می دهد؛ اقدامات ضد کرونایی در پایگاه ما شامل؛ توزیع بیش از 250 بسته به سالمندان و کسبه محله 15 خرداد، سمپاشی و گندزدایی معابر اطراف محله و مناطق پر خطر شهر، توزیع 40 بسته معیشتی به مددجویان آسیب دیده اقتصادی که عضو موسسه خیریه 15 خرداد بودند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان پای کاریم/ فعالیت های عاشقانه بسیجیان ساری در روزهای سخت کرونایی + فیلم

همچنان پای کاریم/ فعالیت های عاشقانه بسیجیان ساری در روزهای سخت کرونایی + فیلم