مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-27سياسي

18 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیران بسیجی در سمنان آزاد شدند


فرمانده سپاه استان سمنان کمک مومنانه را یکی از برنامه های هفته بسیج دانست و گفت: با کمک خیران و بسیجیان استان در این هفته 18 زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده بازگشتند.

- سردار حمید دامغانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در هفته بسیج تا کنون از آزادی 18 زندانی جرایم غیر عمد در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این زندانیان با کمک خیران و بسیجیان و در راستای کمک مومنانه به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه برای آزادی زندانیان شش میلیارد ریال کمک مالی گردآوری شد، ابراز کرد: جمع آوری پول با کمک خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان دیگر در سطح استان نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان از تداوم کمک های مومنانه در سطح استان سمنان خبر داد و بیان کرد: توزیع تبلت و اقلام کمک آموزشی، توزیع بسته های معیشتی، کمک های جهادی و اعزام گروه های جهادی به نقاط مختلف و… در زمره خدمت رسانی های بسیج در این هفته است.

دامغانی با بیان اینکه امنیت و اقتدار، سلامت و بهداشت، سازندگی و همچنین خدمت رسانی چهار زمینه تلاش بسیجیان استان سمنان برای خدمت است، ابراز کرد: یکی از مهمترین اقدامات بسیجیان جمع آوری و توزیع کمک های مردمی و خیران در قالب کمک های مومنانه و مواسات و طرح های محله محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیران بسیجی در سمنان آزاد شدند

18 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیران بسیجی در سمنان آزاد شدند