مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-27اقتصادي

چرا باید کله کوه خانه بسازیم؟


رییس کانون شورای اسلامی کار البرز با بیان اینکه اساسنامه مسکن در تمام کشورها مشخص است و افزایش عجیب وغریب قیمت مسکن تنها در کشور ما دیده می شود، - رییس کانون شورای اسلامی کار البرز با بیان اینکه اساسنامه مسکن در تمام کشورها مشخص است و افزایش عجیب وغریب قیمت مسکن تنها در کشور ما دیده می شود، گفت: اگر قرار بود با افزایش عرضه مسکن، قیمت خانه پایین بیاید و کارگران و کارمندان خانه دار شوند، پدیده وجود خانه های خالی از سکنه در تهران و کلان شهرها را شاهد نبودیم.

علی اصلانی ـ در گفت وگو با ایسنا درباره ورود گروههای کارگری و اقشار کم درآمد به عرصه ساخت مسکن ابراز عقیده کرد و گفت: اگر به دنبال ساختن مسکن اجتماعی هستیم و می خواهیم آحاد جامعه خانه دار شوند باید زیربنای ساخت مسکن را اصلاح کنیم و زمین رایگان و وام ارزان قیمت بدهیم تا مردم از عهده ساخت مسکن برآیند.

زمین رایگان را جایی ندهیم که آباد شدنش سالها طول بکشد وی در پاسخ به این پرسش که اگر زمین رایگان اختصاص یابد، گروههای کارگری و کارمندی قادر به ساخت مسکن خواهند بود؟ گفت: زمین در جایی باید اختصاص داده شود که امکانات اولیه برای زندگی در آن وجود داشته باشد چرا باید کله کوه خانه سازی کنیم یا جایی که فاقد جاده و آب و گاز و برق است زمین بدهیم که سالها طول بکشد تا آباد شود؟ رییس کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید کله کوه خانه بسازیم؟

چرا باید کله کوه خانه بسازیم؟