مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-27اقتصادي

راه اندازی مرکز معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان تا پایان امسال


مدیر فنی مراکز معاینه فنی خودروهای شهرداری اصفهان گفت: با دستور شهردار اصفهان خرید خط معاینه فنی موتورسیکلت در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال یک یا دو خط معاینه فنی موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان اضافه می شود که امیدواریم مورد استقبال قرار بگیرد.

- ایسنا/اصفهان مدیر فنی مراکز معاینه فنی خودروهای شهرداری اصفهان گفت: با دستور شهردار اصفهان خرید خط معاینه فنی موتورسیکلت در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال یک یا دو خط معاینه فنی موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان اضافه می شود که امیدواریم مورد استقبال قرار بگیرد.

منصور خادمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 7 مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک و یک مرکز ویژه خودروهای سنگین در شهر اصفهان فعال است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال برای تسهیل مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی خودرو، سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز معاینه فنی راه اندازی شد، گفت: در حال حاضر این سامانه نوبت دهی برای 3 مرکز معاینه فنی جی، ارغوانیه و شفق فعال است و شهروندان می توانند زمان مراجعه خود را تعیین کرده و پرداخت آنلاین انجام دهند و سپس در زمان تعیین شده به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان تا پایان امسال

راه اندازی مرکز معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان تا پایان امسال