مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-27اقتصادي

استقبال از استقرار صنایع تبدیلی در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با اشاره به ظرفیت های مطلوب این استان در تولید محصولات کشاورزی، تاکید کرد که شهرک ها و نواحی صنعتی از استقرار صنایع تبدیلی استقبال و از این صنایع حمایت می کند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با اشاره به ظرفیت های مطلوب این استان در تولید محصولات کشاورزی، تاکید کرد که شهرک ها و نواحی صنعتی از استقرار صنایع تبدیلی استقبال و از این صنایع حمایت می کند.

احد فتوحی ضمن بازدید از ناحیه صنعتی انجیره مرودشت در جلسه بررسی مشکلات این ناحیه صنعتی مستقر در سیدان، شرکت و تاکید کرد که زیرساخت های لازم برای استقرار صنایع مختلف خصوصا صنایع تبدیلی در این ناحیه صنعتی و سایر شهرکها و نواحی صنعتی فارس وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی فارس، فتوحی گفت: شهرک صنعتی انجیره در بخش سیدان مرودشت در منطقه ای قرارگرفته که دارای ظرفیت بی نظیر در حوزه صنایع تبدیلی است و انجام طرح توسعه آن برای جذب متقاضیان سرمایه گذاری ضرورت به شمار می رود.

او با بیان اینکه در این ناحیه صنعتی شاهد استقراربرخی واحد های تولیدی برجسته استان نظیر شیشه سکوریت، تولید تولید انواع برس و فرچه های صنعتی و نیز استحصال و بسته بنده قهوه و دمنوش گیاهی هستیم که در سطح کشور نیز مطرح هستند، گفت: این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از استقرار صنایع تبدیلی در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس

استقبال از استقرار صنایع تبدیلی در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس