مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-27بين الملل

خیز چین برای انجام بزرگترین واکسیناسیون جهان


در شرایط کنونی از میان معدود واکسن هایی که مورد توجه سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته، سه مورد آن تولید چین است که از این میان دو شرکت به نام های «سینوواک» و «سینوفارم» واکسن خود را به صورت رسمی ثبت کرده اند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آمارها حاکی است؛ کار گزینش حدود 170 واکسن در سراسر دنیا آغاز شده که از این میان 42 واکسن وارد مرحله آزمایش های کلینیکی شده است که در مجموع 13 واکسن ساخت چین در مراحل مختلف این آزمایش ها قرار دارند.

در ماه های گذشته بیشترین رقابت برای تولید واکسن کرونا بین کشورهای اروپایی، چین، روسیه و آمریکا بوده است و همه این کشورها بودجه های کلان و نهادهای مختلفی را برای ساخت واکسن بسیج کرده اند.

چین به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه، مدعی است که از ابتدای مرداد سال جاری استفاده اضطراری از واکسن کرونا را آغاز کرده است.

همان زمان قرار شد در مرحله بعدی، برای جلوگیری از شیوع بیماری در پاییز و زمستان، این واکسن به افرادی که در بازارهای مواد غذایی، سیستم های حمل و نقل شهری و بخش های خدماتی کار می کنند تزریق شود و در همین راستا بود که شرکت داروسازی سینوفارم چین اعلام کرد دو واکسن آزمایشی خود برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 را تاکنون به طور اضطراری به حدود یک میلیون نفر تزریق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز چین برای انجام بزرگترین واکسیناسیون جهان

خیز چین برای انجام بزرگترین واکسیناسیون جهان