مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-27سياسي

بانوی بسیجی دهاقانی برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرد


بتول شیروانی، بسیجی کارآفرین دهاقانی توانسته با همت بلند خود و استفاده از ظرفیت های داخلی و کار جهادی اشتغال بیش از 50 نفر را در خیریه نذر اشتغال امام حسین(ع) دهاقان فراهم کند.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: بحران بیکاری به عنوان یک معضل، تمامی جنبه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی یک جامعه را به شدت متأثر می کند و گاهی نیز اثرات غیر قابل جبرانی بر جا می گذارد.

تجربه ثابت کرده است که این بحران و پیامدهای اجتماعی آن نه راه حل های فوری و اخلاقی دارد و نه محو یکپارچه و کوتاه مدت آن امکان پذیر است.

بسیاری از کشورها یکی از راه حل های خروج از این بحران را کارآفرینی می دانند و به آن توجه ویژه ای می کنند؛ از طرفی بسیج به عنوان نهادی برخاسته از دل مردم که در همه  زمینه ها سازماندهی شده است و با گسترشی که در بین همه اقشار جامعه و با تعهد بالایی که به آرمان های نظام جمهوری اسلامی دارد، می تواند در عرصه کارآفرینی کمک شایان توجهی به آحاد جامعه در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی بکند.

نیروی مقاومت  بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامیٍ ثابت کرده  که می تواند در جهت کارآفرینی، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادِ متکی به خود همانند بازویی قدرتمند عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی بسیجی دهاقانی برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرد

بانوی بسیجی دهاقانی برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرد